SERVICES

אופטיקה

בבסיס היכולת המבצעית שלנו עומדת ההתמחות של החברה בתחום האופטיקה והתקשורת האופטית.
אנו מפעילים אנשי מקצוע מהשורה הראשונה וציוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

מחלקת האופטיקה של תייקום מבוססת על צי ניידות אופטיקה שאין כדוגמתו בארץ: 24 ניידות אופטיות, כל אחת עם צוות מקצועי של שרטטים ומתכננים, תוכנות ייעודיות וזיווד מלא של ציוד מקצועי יקר-ערך. ניידות אלו מגיעות לכל נקודה בישראל בה נדרשת פריסה של סיבים אופטיים, כולל במקרים בהם יש צורך בשינוי ותכנון מחדש של התשתית הקיימת.

צוותי מחלקת האופטיקה מתמחים בביצוע כל השירותים הנדרשים בתחום ובהם:

תשתיות

הכל מתחיל בתשתית. מחלקת התשתיות של תייקום מתמחה בביצוע עבודות תשתית לפריסת כל סוגי התקשורת בכל רמת היקף – החל מבניינים בודדים, דרך מתחמים בסדרי גודל שונים ועד שכונות שלמות. הכמות הגדולה של צוותי ביצוע שאנו מקצים לעבודות תשתית מאפשרת לנו להשלים פרויקטים גדולים ומורכבים בתוך פרק זמן קצר.
זאת – תוך מתן דגש להתאמת התשתית לתנאי השטח, לדרישות הלקוח ולביצוע איכותי של כל אחד משלבי העבודה.

סוגי העבודות שאנו מבצעים בתחום זה:

חשמל

פעילות חשמלית תקינה ושוטפת היא גורם קריטי בתפעול מערכות תקשורת. חשיבותה עולה עוד יותר ככל שגובר השימוש בטכנולוגיות של עבודה מרחוק. לכל תקלה או ניתוק עלולות להיות השלכות כבדות משקל. זהו תפקידה של מחלקת החשמל שלנו, המופקדת על תשתיות מורכבות וקריטיות אלה, ומשקיעה בהן משאבים רבים וכוח אדם מקצועי ואיכותי.

תחומי פעילותה של מחלקת החשמל כוללים:

תשתיות חשמל במוקדי שירות: תכנון, ביצוע, שדרוגים ותחזוקה של תשתיות החשמל בכל מוקדי השירות של הוט ופרטנר, כולל UPS וגיבוי למתחי AC ו-DC. צוותים ייעודיים עומדים בכוננות כדי לטפל בכל בעיה או תקלה ולהבטיח תקשורת רציפה למאות אלפי בתי אב בישראל.

­הקמת ארונות תקשורת:  הקמת כל ארונות התקשורת של הוט ופרטנר, מהם מופעל הציוד האקטיבי שמזין את התקשורת אל המשתמש הסופי. במסגרת זו אנו אחראים על הקמת התשתית והחיבורים, ביצוע הביקורת מול חברת חשמל וקבלת האישורים הנדרשים.

התקנות ללקוחות קצה

בסופו של דבר אנחנו רואים מול עינינו את משתמשי הקצה: כל אחד ואחת בבית או במקום העבודה, מדברים בטלפון, גולשים ברשת או צופים בטלוויזיה. מערך ההתקנות שלנו אחראי לכך שהם יוכלו לבצע את כל התקשורת היומיומית שלהם באופן המיטבי.
מחלקת ההתקנות מטפלת בכל הקשור בהתקנת הסיבים והציוד האופטי של חברות התקשורת השונות באתר הלקוח, כולל התקנת נקודת חיבור או רשת פנימית של מספר נקודות, חיבור כל התשתית בתוך המבנה, וחיבור המודם או הממיר, כך שכל המערכת מוכנה לפעולה.

פעילותנו בתחום זה כוללת:

התקנות RF תייקום

התקנות RF

התקנת סיבים תייקום

התקנת סיבים

התקנת מודם / ממיר

התקנת מודם\ממיר

ציוד אופטי תייקום

ציוד אופטי

טכנאי שירות לתקלות | תייקום תקשורת

טכנאי שרות לתקלות

התקנות ללקוחות קצה

מוקדי שידורים

על רמת המקצוענות שלנו תעיד העובדה שאפילו חברות התקשורת עצמן נמנות על קהל לקוחותינו. תייקום היא שמופקדת על הקמת חדרי תקשורת של חברות התקשורת השונות. מדובר בעבודה מורכבת ורב-מערכתית. אנו אחראים להקמת אתרי שידור חדשים מהמסד עד הטפחות – החל מתכנון האתר של מוקד השידורים, דרך הקמת התשתיות הפיזיות, תכנון מערכות והחשמל והכבלים ועד חיווט והקמה של מוקדי השידור וביצוע כל עבודות החשמל הנדרשות באופן מקצועי, מדוייק ואיכותי.

פעילותנו בתחום זה כוללת:

לקוחות רבי-משתמשים

תחום הלקוחות רבי-המשתמשים הוא אתגר מורכב, הדורש גמישות, יצירתיות, היכרות מעמיקה עם צרכי הלקוח ונכונות לספק לו שרות מלא בהתאם לצרכיו. כל לקוח הוא למעשה מערכת של עשרות או מאות משתמשי קצה שכולם מחוברים לרשת, אך מאפשרים הפעלה נפרדת של כל נקודה ונקודה.

במסגרת זו אנו מספקים שרותי הקמת רשת IPTV, פריסת תשתית לסיבים אופטיים, הקמת רשת סיביים אופטיים, תפעול ותיקון תשתיות סיבים אופטיים, עבור מגוון רחב של לקוחות מוסדיים, כולל:

מרכז ציוד ולוגיסטיקה ארצי

לב הפעילות שלנו הוא המחסן המרכזי, המספק גב לוגיסטי לכל תחומי הביצוע. כאן, בחלל המתפרס על פני 1,200 מ"ר, נמצא כל הציוד שאפשר להעלות על הדעת בתחום התקשורת, החל משלט או כבל בודד ועד מערכות שלמות המיועדות לפריסה עירונית. זאת לצד הציוד של חברות התקשורת עצמן, המשמש את טכנאי השירות שלהן.

מדי יום מכין צוות המרכז מאות ערכות עבור משימות היום הבא, ומוסר אותן בכל בוקר לצוותים המקצועיים היוצאים מכאן לכל רחבי הארץ, לעבודות תשתית, התקנה ושירות. זהו גב לוגיסטי בהיקפים שאין כמותם בישראל, והוא מאפשר לנו לקצר את זמני התגובה ולבצע את המטלות הנדרשות במהירות וביעילות.

מחלקת שירות לאחר התקנה

מחלקת השירות היא הפנים שפוגשים המנויים של חברות התקשורת בכל מקרה של תקלה. כל הזמנת טכנאי מ'הוט' או 'פרטנר' מנותבת לכאן, והטכנאים של תייקום הם שמבצעים את העבודה בפועל.
עשרות טכנאים מיומנים מספקים מענה מקצועי לכל בעיה שמתעוררת לאחר ההתקנה הראשונית – טיפול בתקלות, ביצוע שינויים, הוספת נקודות חיבור וכדומה. לצורך כך מקפידה תייקום על הדרכות תקופתיות לעובדיה והטמעה של כל טכנולוגיה חדשה שנכנסת לשימוש בחברות התקשורת. באופן זה אנו מבטיחים שכל קריאת שירות תקבל את המענה המקצועי המתאים, לשביעות רצונו המלאה של המשתמש.